کشف جذاب‌ترین دستگاه لیزر بخش کاغذ

بدیهى‌ترین داده‌ای که در Heat Map مشاهده میشود , معیار اعتنا کاربران به بخش‌هاى متفاوت صفحه است دستگاه لیزر که از آن می توانید بفهمید که کدام بخش بیشترین تعامل را با یوزرها تولید کرده .

مثلا , بررسى هیت مپ صفحه‌ى سوالهای مرسوم , مطرح ترین سوال ذهن کاربران را نشان خواهد داد ( ولی در صورتی‌که آن سوال درون سوالهای همگانی باشد! ) این سوال دستگاه لیزر حاکی از یک فقدان در طراحی است که نمود پاسخ به‌این سوال در طراحی دوباره , وب‌سایت و یا نرم افزار شما را بهبود می‌بخشد .
مقاله ای با موضوع : ۱۵ ایده برای پباده سازی لندینگ پیج ( LANDING PAGE ) قادر است دستگاه لیزر به شما کمک کند

هیت مپ‌ها در صفحه های کمیپن‌ها و یا این که به طور کلی صفحاتی که دربردارنده چندین پیام دستگاه لیزر گوناگون هستند نشان میدهند دستگاه لیزر که کدام بخش از صفحه‌ى شما براى یوزرها جذاب‌تر است . دستگاه لیزر این جذابیت می‌تواند بخاطر طراحى عالی , ارزشی که به کاربران می‌دهید , نوع نوشتار و یا این که دکمه‌های فراخوان اثر گذار بوجود آمده باشد .

هیت مپ

این هیت مپ صفحه‌ی خرید وبسایت فیلیمو است . همانطور که انتظار می‌رود نسخه‌ی مجانی بیشترین طرفدار را دارااست .
آیا هر نقطه دقت اکثر بود یعنى جالب تر است؟

هیت مپ

تصویر سمت راست هیت مپ کلیک و سمت چپ هیت مپ اسکرول است

لزوما نه! به هیت مپ بالا نگاه نمائید , بخش آلبوم تصاویر محصول از شدت گرما داره میسوزه , ولی زمانی این بخش را باز بینی کردم متوجه مشکلی در پباده سازی شدم : یوزرها مجبورند برای پهناور کردن تصاویر , اول روی یک تصویر کلیک کرده بعد از آن تصویر را ببندند و تصویر بعدی را بگشایند . در این باره در‌حالتی که بعد از باز شدن تصویر بزرگتر , همگی تصاویر هم چشم می‌شدند , یوزرها به راحتی می‌توانستند تصاویر را عوض نمایند . برای حل این قضیه می‌توان با کلیک روی هر تصویر , این جور را سفارش کرد .

هیت مپ
۲ . مقایسه عناصر مشترک در صفحه های گوناگون

جذابیت و اقتدار بررسی تجربه کاربری &# دستگاه CNC ) زمانی است که بتوانید داده‌های مختلف را باهم مقایسه و ترکیب فرمائید تا به درک جدیدی از کاربران برسیم .
گهگاه وقت‌ها باید هیت مپ صفحه ها متفاوت را باهم مقایسه نمائید , این مقایسه اطلاعات زیادی از اهمیت موادسازنده مشترک در صفحه های متعدد به شما خواهد بخشید . به تصویر زیر توجه فرمایید :

هیت مپ

این دو هیت مپ از خبرنامه‌ی یک سایت فروشگاهی است که در دو صفحه‌ی نخستین و صفحه‌ی محصول گرفته شده . تحلیل موادسازنده مشترک در صفحه های گوناگون به ما نشان می‌دهد که در هر ورقه کاربران دنبال چه چیزی می باشند و ما باید روی چه موضوعی در پباده سازی آن صفحه های تمرکز کنیم .
همانگونه که از این هیت مپ مشخص است یوزرها علاقه‌ای به خبر نامه در صفحه‌ی محصول ندارند و همان گونه که در مثال پیشین دیدیم , کاربران در صفحه‌ی محصول عشق زیادی به تصاویر و داده ها محصول دارا‌هستند و ممکن است با حذف مجله در‌این صفحه تمرکز کاربران بخش اعظم به جهت تکمیل خرید برود .
مقاله ای با زمینه : تبلیغات کلیکی از حیث دستگاه لیزر میتواند به شما کمک کند
۳ . مقایسه خوی یوزرها نو و کاربران قدیمى

مقایسه‌ی کاربرانی که برای نخستین بار به سایت ما آمده‌اند با یوزرها سابق هم اطلاعات متعددی به ما می دهد . ممکن است یک تغیری برای کاربران نو موثر و تاثیرگذار باشد البته برای کاربران قدیمی سبب ساز تغییر و تحول عادت بشود و ایراد ایجاد کند .

هیت مپ

مقایسه هیت مپ مجله در موقعیت New Users و Returning Users

به باز‌بینی روزنامه برگردیم و از دید New Users و Returning Users باز‌بینی کنیم .
همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید خبر نامه صرفا برای کاربران جدید مفید است و فقط ۱۰ % از کل افرادی که از مجله استفاده می‌نمایند Returning Users میباشند . می توانیم با حذف مجله برای کاربران کهن و منفعت از فضای ساخت شده تعامل یوزرها کهن را ارتقا دهیم .
۴ . کشف ایرادات در طراحی عنصرها ورقه

در پباده سازی با افزودن موادتشکیل دهنده گرافیکی اضافی که معمولا مورد علاقه گرافیست‌ها و تیم‌های مارکتینگ است , حواس کاربران را از انگیزه حساس پرت می کنیم و باعث ضعیف شدن دکمه‌های فراخوان و کارکشته شدن بی‌مورد برخی از عناصر خواهیم شد که نه به تجارت ما و خیر به راحتی یوزرها کمکی خواهد کرد .

نمونه : در‌این ارتباط از پباده سازی فرم خبرنامه‌‌ایست که از اول متن همراه ما بود :

هیت مپ

این روزنامه دکمه‌ی ثبت اطلاعات ندارد و دکمه‌ی زن و مرد , هم نقش تشخیص جنسیت یوزرها و نیز نقش تصویب اطلاعات را به عهده دارد . در دید اولیه بنظر دیدنی میاد و احتمالا تامل کنیم چقدر کاربردی که استفاده کننده یک تکان کمتر برای ثبت در مجله می بایست انجام بدهد . ولی با باز‌بینی Heat Map فیض دیگه‌ای خواهیم گرفت :

هیت مپ

عداد کلیک روی دکمه‌های زن و مرد ۴